پاسخ به پرسش های متداول

• چطور میتوانم از سرای کالا خرید کنم؟

 مشتری عزیز برای خرید از سایت شما نیاز به نام کاربری و رمز عبور هستید که البته میتوانید در آخرین مرحله از سفارش خود حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. پس از انتخاب محصول مورد نظر خود و حصول اطمینان از جنس مورد نظر میتوانید با افزودن آن به سبد خرید سفارش خود را تکمیل کنید. در هر لحظه از زمان میتوانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید و یا از طریق گفتگوی آنلاین سایت سوالات خود را مطرح کنید. پس از ثبت سفارش همکاران ما در اسرع وقت هماهنگی لازم جهت ارسال را با شما انجام خواهند داد.

 

• آیا میتوانم تلفنی ثبت سفارش انجام دهم؟

مشتری عزیز شما میتوانید از طریق ارتباط با واحد فروش سرای کالا به شماره تماس ۰۹۰۵۸۰۶۷۴۶۷ کالای مورد نظر را اعلام و مراحل ثبت سفارش را به صورت تلفنی انجام دهید.

 

• کالای مورد نظر من در سایت وجود ندارد!

مشتری عزیز شما میتوانید با استفاده از جستجوی زنده سایت که در بالای فروشگاه قرار داده شده محصول خود را جستجو کنید در صورتیکه محصول مورد نظر به اتمام رسیده و یا موجود نیست میتوانید در زمان دیگری مراجعه کنید و از حتما از گزینه به من اطلاع بده استفاده کنید تا در زمان موجود شما به شما اطلاع رسانی شود. همچنین در صورتیکه کالای مد نظر در فروشگاه وجود ندارد از طریق گفتگوی زنده و یا راه های ارتباطی دیگر نظیر تماس تلفنی با مرکز تماس و ایمیل سایت ما را از درخواست خود مطلع فرمایید.

 

• چگونه میتوان بسته های ارسالی را رهگیری کرد؟

با مراجعه به سایت پست و وارد کردن کد رهگیری می توانید از موقعیت مرسوله مطلع شوید.

 

• چطور میتوان به فروشگاه اینترنتی سرای کالا اعتماد کرد؟

در پایین صفحه اصلی سایت نماد اعتماد الکترونیک ۱ستاره و همچنین لوگو طلایی ساماندهی وجود دارد و همچنین می توانید از ورود به بخش تماس با ما سایت از موقعیت و سایر مشخصات ما مطلع شوید.

 

• آیا امکان تماس تلفنی پیش از خرید وجود دارد؟

شما می توانید در ساعات اداری ۹ الی ۱۷ همه روزه به جز جمعه ها با مرکز تماس سرای کالا تماس حاصل فرمایید.

 

• ارسال اکسپرس به چه معناست؟

شما می توانید با انتخاب گزینه اکسپرس که تنها برای شهر تهران موجود است با پرداخت هزینه اکسپرس به صورت فوری سفارش خود را دریافت کنید.

 

• کیفیت محصولاتی که در فروشگاه سرای کالا هستند به چه ترتیب است؟

تمامی محصولاتی که در سایت هستند دارای تضمین قیمت و کیفیت میباشند.

 

• نحوه محاسبه هزینه ارسال به چه صورت می باشد؟

در صورتیکه ارسال محصول مد نظر شامل هزینه شود، هزینه حمل و نقل هنگام خرید تا باربری شهر مد نظر محاسبه میگردد و میتوانید بصورت حضوری از محل تحویل مرسوله را دریافت کنید در غیر این صورت ارسال با پیک خود هزینه ای مجزا خواهد داشت.

 

• آیا میتوانیم محصولات خود را در سرای کالا به فروش برسانیم؟

در صورتیکه شما تولید کننده یا نماینده هستید میتوانید با مرکز تماس سرای کالا به شماره تماس ۰۹۰۵۸۰۶۷۴۶۷ ارتباط برقرار کنید.