قوانین و مقررات

مشتریان و کاربران گرامی خواهشمندیم که جهت استفاده‌ی بهتر از خدمات فروشگاه آنلاین سرای کالا، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید:

کلیه محصولات و خدمات موجود در فروشگاه سرای کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و مشتری نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه بروزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه قوانین موجود می‌باشد.

 

• ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در سرای کالا در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. در شهر تهران، ارسال سفارشات در روزهای کاری از ساعت ۱۰ الی ۲۳ و در روزهای تعطیل و جمعه، ارسال سفارشات از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در بازه‌های ۲ ساعته صورت می‌گیرد.

در شهر تهران برای سفارش‌های بیش از ۵۰٫۰۰۰ تومان ارسال رایگان و برای سفارشات کمتر از ۵۰٫۰۰۰ تومان، ۳٫۵۰۰ تومان هزینه‌ی حمل شامل می‌شود.

کلیه سفارش های ثبت شده در سایت، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش ما بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان رسید (حتی پس از سفارش کاربر) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای سرای کالا محفوظ است. مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای سرای کالا محفوظ است. ما در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماییم و کاربر با ورود به سایت سرای کالا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند و درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

 

• روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی و یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

 

• نمایندگی

سرای کالا در هیچ شهری از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس ها، تراکنش های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به سرای کالا اطلاع دهید.

 

• شرایط مرجوعی کالا

با توجه به این که کالاهای عرضه شده در سرای کالا شامل مواد غذایی و کالاهای فاسد شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان سرای کالا از طریق شماره های تماس ۰۹۰۵۸۰۶۷۴۶۷ اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا ۲ روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان سرای کالا اطلاع داده شود. کارشناسان ما ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب ‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان سرای کالا اطلاع داده شود. در صورتی که آسیب ‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سرای کالا عودت شود.

لطفا قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان سرای کالا از طریق شماره تماس ۲۲۹۳۱۵۳۳-۰۲۱ اطلاع دهید.

همچنین در صورت اختلال در شماره تماس فوق میتوانید از شماره همراه ۰۹۰۵۸۰۶۷۴۶۷ و یا از طریق ارسال پیام در تلگرام به آیدی sarayekala_support@ در مواقع ضروری استفاده نمایید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سرای کالا جدا خودداری نمایید.